Klubmodul henter siden
Gymnastikskole 2021
Tilmeldingsfrist er overskredet
Gymnastikskolen er for dig i alderen 6-12 år, som elsker gymnastik og bare ikke kan få nok.
Så kom og vær med til 3 forrygende dage med fart over feltet, kammeratskab, leg og selvfølgelig spring, rytme, dans og masser af andre aktiviteter.
Der vil være dygtige instruktører fra Aars Gymnastikforening og en masse andre børn, som også bare elsker gymnastikken.
Vi tager selvfølgelig hensyn til alle gældende Corona-restriktioner og har fokus på udluftning i hallen, rengøring og afspritning af både redskaber og børn :-)
Ved tilmelding skal du tage stilling til følgende:
Tøjstørrelse og farve og eventuel bestilling af frokost. (Hvis der ikke vælges frokost, skal barnet selv medbringe madpakke til frokost alle dage, men får selvfølgelig stadig serveret frugt og kage).
Har du mulighed for at medbringe en kage (vælg dag under tilmelding)?
Er der forældre/bedsteforældre, der har mulighed for at hjælpe med at servere frugt/frokost/eftermiddagskage+ (Der kan vælges mellem mandag-onsdag kl. 9:15-10:30 eller kl. 13:00-14:00)
Er der særlige forhold vedrørende dit barn, som vi skal kende til?
Navn og nummer på den person, der kan kontaktes, mens barnet er på Gymnastikskole.

Umiddelbart inden gymnastikskolens afholdelse vil du modtage en mail med nærmere info og huskeliste.

Vi forbeholder os ret til at aflyse i henhold til covid-19. Ved eventuel aflysning refunderes det indbetalte beløb for deltagergebyr og frokost eventuel fratrukket udgiften til tøj. Såfremt tøjet er leveret til butikken, så udleveres det til gymnasten.
Kontakt Gymnastikskoleleder Mette Tullesen på mobil 25500660 ved eventuelle spørgsmål.
Tilmeldte
Tilmeldingsfrist