Gymnastikskole 2023
27.06.2023 kl. 00.00 - 28.06.2023 kl. 24.00
Idrætscenter Østermarken, Aars
Beskrivelse

Gymnastikskolen er for dig i alderen 6-12 år, som elsker gymnastik og bare ikke kan få nok.

Så kom og vær med til 3 forrygende dage med fart over feltet, kammeratskab, leg og selvfølgelig spring, rytme og masser af andre aktiviteter.

Der vil være dygtige instruktører fra Aars Gymnastikforening og en masse andre børn, som også bare elsker gymnastik.

Ved tilmelding skal du tage stilling til følgende:

- T-shirt størrelse og farve (se billeder nedenfor) og eventuel bestilling af frokost.

(NB: Hvis der ikke vælges frokost, skal barnet selv medbringe madpakke til frokost alle dagene, men får selvfølgelig stadig serveret frugt og kage).

- Har du mulighed for at medbringe en kage (vælg dag under tilmelding)?

- Er der særlige forhold vedrørende dit barn, som vi skal kende til?

- Navn og nummer på den person, der kan kontaktes, mens barnet er på Gymnastikskole.

Umiddelbart inden gymnastikskolens afholdelse vil du modtage en mail med nærmere info og huskeliste.

Vær opmærksom på, at Gymnastikskolen afholdes alle dage fra kl. 9-15.

Kontakt Gymnastikskoleleder Mette Tullesen på mobil 25500660 ved eventuelle spørgsmål.

Aars Gymnastikforening