Følgende hold tilbydes i samarbejde med Børn i Bevægelse i Vesthimmerland. For nærmere information kontakt Børn i Bevægelse tlf. 99 66 91 40 eller bestyrelsen@aarsgymnastikforening.dk

HOLDENE STARTER OP I UGE 35

20. Børn i hopla (4-6 år)
Børn i hopla er et hold, der henvender sig til børn, der har brug for ekstra motorisk stimulation samt glæde af en tydelig og forudsigelig struktur. Vi arbejder grundlæggende med: motorisk udvikling, sansemotorik, opgaveløsning og samarbejde. Vi lægger stor vægt på oplevelsen af at være på et hold. Vi tilpasser niveauet til den enkelte. Holdet er for piger og drenge.

Mandag kl. 15.00-15.55 i Springsalen, Idrætscenter Østermarken
Instruktører: Bettina Rokkedahl (AAG) samt Dorthe Svaneborg og Lotte Irene Østergaard, fysioterapeuter (BIB)
Kontingent: 575,-

21. Sjov og bevægelse (skoleelever fra 7 år og opefter)
Her er holdet for dig, der har svært ved at være med på et andet foreningshold på grund af kognitive, sociale eller motoriske vanskeligheder. Det gælder skoleelever inden for autisme og ADHD spektret, skoleelever fra specialklasser og specialskole. Det bliver et lille hold, så vi har tid til at møde den enkelte og dennes behov. Du skal kunne bevæge dig frit omkring og forstå og følge en fælles besked. Vi vil lægge vægt på, at vi skal have det sjovt samtidig med, at vi får sved på panden. Der vil være en tydelig struktur, og vi vil støtte børnene til at indgå i sociale sammenhænge. Vi bruger blandt andet trampolin, airtrack, rullebræt og store bolde. Holdet er for både piger og drenge.

Der er begrænset deltagerantal. Du kan blive skrevet op til holdet ved at sende dit navn, adresse, fødselsdato og e-mail til: bib.vesthimmerland@vesthimmerland.dk.

Onsdag kl. 15.00-15.55 i Springsalen, Idrætscenter Østermarken
Instruktører: Birthe Gruss (AAG) samt Lise Stensgaard, Rikke Kjeldskov og Ida Baun Danielsen, fysioterapeuter (BIB)
Kontingent: 575,-

22. Børn i bevægelse (7-12 år)
Holdet for dig, der ikke føler dig tilpas på de store gymnastikhold. Vi har plads til alle, der vil have sved på panden på en sjov og alsidig måde. Vi lægger vægt på motorisk udvikling, styrke og kondition. Træningen tilpasser vi den enkeltes niveau. Føler du, at du vejer lidt for meget eller er lidt motorisk usikker, så kom bare. Vi glæder os til at møde dig. Holdet er for både piger og drenge. Vi deltager ikke i opvisning.

Torsdag kl. 15.30-16.25 i Springsalen, Idrætscenter Østermarken
Instruktører: Gitte Kjær og Marie Nøhr Fristrup (AAG) samt Dorthe Svaneborg, fysioterapeut (BIB)

Hold i dag

Følg med