s
Følgende hold tilbydes i samarbejde med Børn i Bevægelse i Vesthimmerland. Der er begrænset deltagerantal. Du kan blive skrevet op til holdet ved at sende dit navn, adresse, fødselsdato og e-mail til bib.vesthimmerland@vesthimmerland.dk. For nærmere information kontakt Børn i Bevægelse tlf. 99 66 91 40.

HOLDENE STARTER OP I UGE 35

25. Børn i hopla (4-6 år)
Har dit barn brug for at få et ekstra motorisk skub, så er holdet her. Vi tilbyder motorisk stimulation i et trygt og motiverende miljø. Vi lægger vægt på grundlæggende motoriske færdigheder og tilpasser niveauet til den enkelte. Vi bruger blandt andet trampolin, airtrack, rullebræt og skumredskaber. Holdet er for både piger og drenge.

Mandage kl. 15.00-15.55 i Springsalen, Idrætscenter Østermarken
Instruktører: Bettina Rokkedahl (AAG), Dorthe Svaneborg og Lotte Østergaard, fysioterapeuter, Børn i Bevægelse
Kontingent: 575,-

27. Sjov og bevægelse (skoleelever fra 7 år og opefter)
Her er holdet for dig, der har svært ved at være med på et andet foreningshold på grund af kognitive, sociale eller motoriske vanskeligheder. Det gælder skoleelever inden for autisme og ADHD spektret, skoleelever fra specialklasser og specialskole. Det bliver et lille hold, så vi har tid til at møde den enkelte og dennes behov. Du skal kunne bevæge dig frit omkring og forstå og følge en fælles besked. Vi vil lægge vægt på, at vi skal have det sjovt samtidig med, at vi får sved på panden. Der vil være en tydelig struktur, og vi vil støtte børnene til at indgå i sociale sammenhænge. Vi bruger blandt andet trampolin, airtrack, rullebræt og store bolde. Holdet er for både piger og drenge.

Onsdage kl. 15.00-15.55 i Springsalen, Idrætscenter Østermarken
Instruktører: Mathilde Lauritsen (AAG), Lise Stensgaard, Rikke Kjeldskov, fysioterapeuter, Laila Juhl Laugesen, ergoterapeut, Børn i Bevægelse
Kontingent: 575,-

28. Børn i bevægelse (7-12 år)
Vejer du for meget, eller er du motorisk usikker og har brug for at røre dig mere, så er dette holdet for dig! Kom og ha’ det sjovt med andre, mens du bevæger dig og styrker din kondition og motorik. Vi lægger vægt på en alsidig træning, som vi tilpasser den enkeltes niveau. Vi bruger blandt andet trampolin, airtrack, rullebræt og store bolde. Holdet er for både piger og drenge.

Torsdage kl. 15.30-16.25 i Springsalen, Idrætscenter Østermarken
Instruktører: Gitte Kjær (AAG), Mette Høygaard og Dorthe Svaneborg, fysioterapeuter, Børn i Bevægelse

Kommende begivenheder