s

Kontingentfritagelse for børn/unge

Er man økonomisk trængt, er der mulighed for at søge om kontingentfritagelse for børn/unge, der gerne vil deltage i en aktivitet i Aars Gymnastikforening.

Der er fire muligheder:
  1. Lions Club, Aars har doneret et beløb til kontingentfritagelse for børn/unge under 16 år, som pga. familiens økonomi m.v. ellers ikke ville have mulighed for at blive medlem af en idrætssforening og dermed opleve fællesskabet med andre børn og unge.
    Udfyld dette ansøgningsskema og aflever til instruktøren: Ansøgningsskema
    Denne mulighed er mest for medlemmer bosiddende i Aars gammel kommune.

2. Der kan ansøges om fritidspas hos Vesthimmerlands Kommune.
    Se mere information her: http://www.vesthimmerland.dk/fritidspas
    Denne mulighed er for alle  børn/unge i alderen 7-18 år bosiddende i Vesthimmerlands Kommune.

3. Der kan ansøges hos DGI's støtteordning "Foreningsliv for alle" - støtte til børn og unge af vanskeligt stillede forældre.
    Ansøgningsskemaet kan ses her: Ansøgningsskema, men man skal kontakte formanden for Aars Gymnastikforening, som skal udfylde og indsende ansøgningen. Formanden kan kontaktes på formand@aarsgymnastikforening.dk.

4. "Idræt for ALLE børn" er et samarbejde mellem Danmarks Idrætsforbund og Guldsmedens Hotels. Projektet har til formål at hjælpe udsatte børn og unge under 18 år med at overkomme de finansielle udfordringer, der er i forbindelse med at dyrke foreningsidræt. Se mere information her: http://www.dif.dk/da/foreningsliv/projekter.

Kommende begivenheder